Polski English

Sposób zgłoszenia problemu jest bardzo prosty.

Po pierwsze, prosimy o napisanie w skrócie co się stało, sugerując się następującymi pytaniami:

  1. Co się zdarzyło?
  2. Gdzie?
  3. Kiedy?
  4. W jaki sposób?
  5. Za pomocą czego?
  6. Dlaczego?
  7. Kto to zrobił?

Po drugie, prosimy o podanie w jaki sposób możemy się z Panem/Panią skontaktować w celu potwierdzenia oraz uzupełnienia informacji.

W przypadku braku zgody na kontakt drogą telefoniczną/pocztą e-mail bądź bezpośrednie spotkanie, proponujemy kontakt za pomocą tej strony. Po wysłaniu zgłoszenia zostanie wygenerowany indywidualny Numer Raportu oraz Numer PIN przy pomocy których, w zakładce SPRAWDŹ STATUS ZGŁOSZENIA prosimy o sprawdzenie statusu sprawy po 3 dniach oraz ewentualne uzupełnienie zgłoszenia w oparciu o przygotowane pytania.

Linia Etyki Sp. z o.o. zapewnia gwarancję bezpieczeństwa i anonimowości przekazywanych informacji.

Pola pogrubione są obowiązkowe do wypełnienia.


1. Podaj nazwę i adres Firmy/Oddziału/Komórki organizacyjnej w której doszło do nadużycia

2. Co się stało

3. Dane kontaktowe zgłaszającego (* pola nieobowiązkowe)

Imię i nazwisko

Telefon

E-mail

4. Sposób dalszego kontaktu

Telefon
E-mail
Spotkanie bezpośrednie
Zakładka SPRAWDŹ STATUS ZGŁOSZENIA